חשבתם על זה פעם? ללמוד מבלי לצאת מהבית? נשמע נוח מאוד לא?. היום זה קל מתמיד. הלמידה המקוונת בתוכנת זום הניבה לבעלי האתר שלה מילארדים בין 2019-2020 והענף פורח בעשור האחרון.

במשך עשור לימדתי מאות תלמידים בארץ ובעולם איך לנגן מוזיקה מדהימה בין אם זה פופ, מוזיקה קלה ואלתור, או מוזיקה מדרום אמריקה. ועכשיו אני מתרכז בלימוד יצירות מעולם המוזיקה הקלאסית וג׳אז בדגש על פסנתרנות ג׳אז.

ייתכן מאוד ואתם קוראים את המאמר הזה בזמן בו התגלה וירוס הקורונה ) מרץ 2020( והחלטתם לנצל את הזמן לעבודה מהבית ואולי מי יודע, אולי גם ללמוד אונלין את השיעור פסנתר שתמיד רציתם להתחיל

האינטרנט מפוצץ במידע, יש סרטוני הדרכה, קבצי תווים, אתרים שיתופיים ופורומים – כל אלו עוזרים כמובן. אבל אין כמו מורה ומדריך שיכול לעזור לכם למצוא את הנתיב האישי שלכם בתוך ים האינפורמציה הזה. מוזיקה ידועה כ- משפרת זיכרון, כישורים חברתיים, תקשורת ואפילו יש מחקרים על כך שהיא מונעת הזדקנות. אין ספק שהיא עושה חשק לחיות וברוב המקרים, ליוותה את הנעורים ואת החיים הבוגרים עד הרגע הזה באינספור מצבים ורגעים. אין ספק שהמידע המוצע באתרים השונים יכול לעזור פה ושם, אבל הדרכה אישית תיצור אצלכם מצב של יציבות, מקום שאליו תוכלו לחזור, ואימון אמיתי שישפר אתכם לאורך זמן. זה הרי שונה לגמרי מדבר מה אינסטנט שמופיע לרגע על המסך וחולף… אין שום סיבה שלא להתחיל ללמוד באינטרנט, הטכנולוגיה שמאפשרת תוכנת זום/סקייפ או אתר ייעודי עונה על כל הצרכים החשובים אתם צריכים רק מחשב ומצלמת רשת, או טלפון חכם נייד. שניהם זמינים בכל בית בעולם כיום.

מה הדרישות וההכנות ללימוד כזה?

● נכונות להתאמן וכלי נגינה, פסנתר/מקלדת בביתכם או במקום אליו יש לכם גישה
● קריאת תווים עוזרת אך לא הכרחית
● ידע בסיסי באקורדים עוזר אך לא הכרחי
● אם לא התחלתם עד כה בנגינה בפסנתר אתם צריכים להיות מוכנים להשקיע זמן באימונים

הקורסים מאופיינים לתלמידים בגילאים בוגרים ברמת מתחילים ומתקדמים שישמחו לבנות רפרטואר של יצירות אפיות אבל אין להם את הזמן ללמוד בצורה מסורתית ומעדיפים ללמוד מהבית.

הקורס״לנגן על פי האוזן״ ילמד אתכם דרכים חדשות לשלוט ביצירות קלאסיות/ג׳אז מהחוץ לפנים. לנתח ולהשוות הקלטות וללמוד את היצירות צעד-צעד עם קווי הנחיה ברורים ממורה צמוד. אני דואג לתלמידים שלי תהיה ​הבנה ​ אמיתית של החומר. של המבנה המוזיקלי, של מהלכי אקורדים .

הלימוד שמפרק לגורמים את היצירה הרחבה לחלקים- בהם ניתן להבחין בויזואליות של המקלדת ,בפאטרנים ובחזרות.

המטרה היא ליצור אצל התלמיד ​הבנה ​ והבנה גורמת לנגינה חלקה יותר,לזיכרון וביצוע מיטבי של כל יצירה.ב בנוסף לשיטת הלימוד המיוחדת לכל תלמיד בסטודיו, תקבלו גם קטעי וידאו אונליין, רשומות של

אקורדים/סולמות ודפי מעקב לשיפור לקריאת מוזיקה מהדף- כל זה יעזור לכם משמעותית בהתקדמות שלכם.

אין אני מלמד בתחילה את היצירות הבנאליות כמו מינואט של באך…אלא אנחנו בוחרים יצירות שלמרות היותם קלות, הן בעלות סאונד ואפקט צלילי מעניין.אנשים בסביבתכם יחשבו שאתם מנגנים שנים!…

גם אם ניגנתם רוב חייכם משמיעה אל ייאוש, תוכלו להרחיב את המוזיקה והידע שלכם. וכן יש לנו קורסים שמקדישים תשומת לב: לתיאוריה, להכרות עם המקלדת , וכן לקריאת תווים ברמות שונות.חלק מהנושאים ישפרו אתכם בתוך מספר דקות של אימון בלבד!

הזמינו עכשיו שיעור אונליין מוזל, וקבלו הצעה להמשיך לקורס ארוך יותר איתי, בכל לימוד תקבלו חומר תומך בצורת מסמך וסיכומי שיעור עניינים!

למי זה מתאים?

● לכל מי שיש לו תשוקה לנגינה ואהבה למוזיקה

● אנשים שרוצים לנגן מוזיקה יפה ששמעו ולהשתמש בלמידה שלא רק מתווים ● אנשים ויזואליים ובעלי ראש פתוח ● מתקדמים ומתחילים כאחד

הסטודיו לפסנתר מתגייס למלחמה בקורונה (Covid-19)
מזמיני שיעורי האונליין בתקופה זו יזכו להנחה משמעותית של כ-30%