אחד היתרונות הגדולים של האינטרנט לדעתי זה פתיחת האפשרות ללמוד אונליין, למזלנו, מוזיקאים מתקשרים מעולה עם העולם טכנולוגי, תיאוריה אונליין.קבלו המלצה על לימודי תיאוריה באתר הנחמד הזה .

תיאוריה.קום הינו אתר מקיף  ללימוד תיאוריה ומתבצע ללא הורדה של תוכנה, אלא מתפקד כתכנה אונליין, בניגוד לאתרים אחרים  ברשת, או תכנה, זהו אתר שמתעדכן כל הזמן, גם בעת כתיבת שורות אלו.

 

 

האתר מתחלק לארבע קטגוריות שונות: מאמרים, תרגילים, מדריכים, רשימת מושגים.

מאמרים – מכיל אינסוף מאמרים מפי מומחים המכילים ניתוח של של מלודיות ויצירות רבות של באך והסברים מלווים באיורים אינטראקטיביים.

תרגילים הסקציה מחולקת לשתי קבוצות:

אחת המוקדשת לפיתוח שמיעה ריתמי, הרמוני ומלודי בעזרת זיהוי נכון בעזרת האוזן.

שנייה המוקדשת לניתוח טכני בעזרת הקשה על חלקים אינטראקטיביים.

מדריכים  בחלק זה נמצא קורסים שונים בכם למתחילים וגם למתקדמים.

 

בנוסףהאתר מציג  דוגמאות אינטראקטיביות העוזרות לעקוב ולהבנה הכללית,ניתן למשל למצוא קורס מקיף המתייחס לכל מערכת רישום התווים, הסברים בנושא רישום וקריאת קצב, שמות התווים וכו על פי נושאים: מרווחים/ סולמות/ אקורדים/ דרגות הרמוניות/ צורות מוזיקליות או מושגים: כאן נמצא סקירה מקיפה של מושגים מוזיקליים, רישום דרגות הרמוניות  והיפוכי אקורדים. המושגים כתובים בשפה האנגלית למשל סקסטה היא Sixth ובעזרת רישומים של ספרות רומיות.

בסטודיו לפסנתר ניתן לקבל קורס מקיף, כולל הסבירים בעברית ברורה, על סולמות והמבנה שלהם, ודרך שלמה ומלאה עם תבונות רבות הנותנת מושג מוחלט לגבי התיאוריה וכיצד היא יכולה לעזור לנו כמבצעים, מלחינים ומעבדים.

הקורס  מעודכן, ויכול להתאים לכל מי שמחפש להרחיב את הבנתו בתיאוריה מוזיקלית וכן כהכנה לבחינות כניסה למגמות המוזיקה/ מוסדות הלימוד למוזיקה בישראל.

לפרטים צור קשר

[bestwebsoft_contact_form lang=he]

 

כתיבת תגובה